Aku Maafkan Kamu - Jamal Abdillah Feat Malique

Saturday 25 February 2012

Assalammualaikum & Selamat Sejahtera

Harini aku nak kongsi video klip dari Jamal Abdillah feat Malique yang menyayikan lagu Aku Maafkan Kamu. Sebab apa aku nak kongsi lagu ni??? Mesti ada yang tertanya2 kan.. Sebabnya lagu ni unique giler dan mempunyai lirik lagu yang amat susah untuk difahami.. Bagi yang betul2 puitis atau memahami satera sahaja rasanya yang boleh memahami maksud tersirat..Pada sapa2 yang rasa boleh menghuraikan maksud lagu ni.. boleh la share dengan aku..

So.. apa lagi.. meh kita layan video klip Aku Maafkan Kamu...



Apa pendapat korang tentang lagu ni..???

1 comments:

Putry Amouy 14 March 2020 at 11:37  

JOIN NOW !!!
Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
BURUAN DAFTAR!
dewa-lotto.name
dewa-lotto.com

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP