Makan :: Burger Bakar Abang Burn

Thursday 30 May 2013


Sabtu lepas aku berkesempatan untuk try test cuba makan di Burger Bakar Abang Burn di Taman Dagang. Jauh tu drive.. dari Klang ke Taman Dagang.. Semata2 nak mencuba makan Burger Bakar & Meat Ball Abang Burn.. Setelah drive kira2 30 minit.. Kitaorang pun sampai...


Kitaorg pun mengorder 3 jenis makanan dari kedai Abang Burn.. Taraaaaaa!!!!!!!! Ini dia...




Tanpa menunggu lama.. makanan yang dipesan tadi sampai.. terus kitaorg makan tanpa tgk kiri kanan.. Tapi.. agak mengecewakan bagi kitaorg.. sebab tidak begitu menepati citarasa kitaorg.. Maybe, kitaorg salah order atau.. 

Terus terang aku katakan.. this is first and last kitaorg akan makan kat Burger Bakar Abang Burn.. Hehe. Tapi pada korang yang suka.. teruskan makan... support our product.. PEACE!!



2 comments:

Papa-NtiQ 4 June 2013 at 14:41  

Hi zamri...gaknye chef dia masa tu demam kot so sauce dan burger tak menjadi...:)
anyway......cakap pasal burger bakar abang burn nih, saya baru jer gi makan kat branch dia di Johor Bahru. Best dan cepat!
Pics dah upload so kalu sudi jenguk la yer blog saya di www.blogmakanbest.blogspot.com topik dalam ni semua pasal makan, makan dan makan jerrrr 100%! takde topik lain :)
Dan.....kalu sudi (jugak) follow la yer blog saya nih TQ

Ejumpz 4 June 2013 at 15:19  

Salam. Papa-NitQ
Thanks for visit my blog..

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP