Transformers 3 - Dark of the Moon

Tuesday 28 June 2011

Apa yang pasti, 29 June 2011 merupakan hari yang ditunggu - tunggu oleh peminat Transformers. Aku merupakan salah seorang peminat transformers. Yang pasti, aku telah pun membeli tiket Transformers untuk tayangan pembukaan esok.. Aku akan menonton di GSC One Utama. Tak sabar rasanya.. Korang camne pulak?? Hehehe.. Mari kita lihat sedutan Transformers..


p/s: aku akan update entry ni malam esok.. tunggu!!

Update!!
Seperti yang dijanjikan, aku akan membuat ulasan mengenai Filem Transformers 3.

Seperti yang diketahui umum, Autobot telah menjadi sekutu kepada dunia (manusia sejagat). Oleh yang demikian, Autobot akan bekerjasama dengan manusia untuk mempertahankan bumi.

Di dalam Tranformers 3 ini, sekitar tahun 1960an.. manusia telah menjejakkan kaki di bulan. Yang mana, pada ketika itu manusia telah mula menjumpai transformers yang terhempas dibulan.. Penemuan ini telah dirahsiakan oleh pihak US. Sehinggalah ianya didedahkan kepada Optimus Prime..

Di dalam Tranformers 3 juga, Optimus Prime telah bertemu kembali dengan Sentinel Prime. Yang mana Sentinel Prime ini rupanya telah berkomplot dengan Decepticon. Untuk nak tau lebih lanjut.. kena la menonton Filem Transformers 3 ini sendiri..

Rating... Memang Superb!! 5 Star..

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP