NIKON D3100

Monday 25 July 2011

Akhirnya dapat juga aku membeli camera DSLR setelah sekian lama mengidam2kan kamera jenis ini. Mcm org termengandung pulak..Hehehe. So, setelah puas mensurvey dipelbagai tempat dan pelbagai jenis, akhirnya aku nekad untuk mengambil Nikon D3100. Sesuai untuk yg beginner macam aku. Walaupun aku ni dh kira terer. Hahaha..

Untuk Pengetahuan korang, aku beli D3100 ni di Plaza Lowyat. Authorise Dealer for Nikon. Harga yang ditawarkan pun memang menarik. Lagi2 salesman dia mmg bijak membuat penerangan tentang kamera ni. Sampaikan aku ternganga..D3100. Salesman yer.. bukan salesgirl.. Hehehe.

Set D3100 ni didatangkan sekali dengan tripod, memori kad (8GB) dan beg. Tapi bagi sapa2 yang ada duit lebih, boleh la cari yang lebih canggih..


p/s: Nanti aku sambung story pasal aku meninjau2 lens untuk kamera ni.. Gilos!!!!

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP