Paul Smith Man 2

Thursday 28 July 2011

Ni first time aku beli parfums brand Paul Smith. Before that, aku biasa guna Hugo Boss and CK. Memang tak plan pun nak beli parfums ni tp disebabkan salesgirl/salesman (aku pun konpius sebenarnya). Hahaha.. Berbalik pasal parfums Paul Smith, akhirnya aku membeli parfums Paul Smith Man 2, 30ML (Limited Edition).

Bagi aku, parfums Paul Smith Man 2 memang mempunyai keistimewaan tersendiri. Kalau nak dibandingkan dengan CK atau Hugo Boss, terus terang aku katakan yang Paul Smith Man 2 ni memang tahan lama. Berdasarkan survey aku berkenaan parfums ini, ianya dikatakan limited edition. So, bagi sapa2 yang masih tercari2 parfums apa yang korang nak beli, aku cadangkan Paul SMith Man 2..


p/s: First time try, aku sudah jatuh cinta dengan ini parfums.. Hehehe

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP