Aksesori :: Timberland Sandal

Wednesday 4 July 2012


Aku merupakan peminat barangan Timberland. Daripada beg galas, pouch, t-shirt, kemeja, jeans, tali pinggan, sandal, kasut dan sebagainya.. Walaupun harganya kadang2 tak masuk akal, sebagai peminat barangan Timberland, aku tak kisah tentang harga.. Yang penting adalah kepuasan apabila memilikinya..

Untuk kali ni, aku akan berkongsi tentang sandal Timberland yang aku beli beberapa minggu lepas. Aku memang dah lama cari sandal untuk kegunaan harian.. Oleh itu, aku telah menjelajah hampir semua Timberland outlet bagi mencari sandal yang bersesuaian dengan citarasa aku..

Akhirnya.. aku telah menjumpai sandal ini.. Taraaa....




 

Apa yang boleh aku kongsikan adalah.. sandal Timberland ni memang terbaek!! hehe.. Sebagai pengguna dan penggemar barangan Timberland, aku memang rekomen pada sesiapa yang ingin menggunakan barangan Timberland..

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP