Makan :: Birthday Cake Baskin Robbins

Saturday 7 July 2012


Setelah sekian lama aku mengidam nak makan Ice Cream Cake Baskin Robbins, akhirnya tercapai.. Sebab wife aku telah membeli SEBIJI.. diulang lagi sekali.. SEBIJI.. Ice Cream Cake Baskin Robbins sempena bestday aku pada 5 July 2012.. Thanks sayang..

Aku takmoh cerita banyak pasal cake ni.. sebab ianya memang Ice Cream Cake yang sangat sedap.. Kalau KFC dengan motto Sehingga Menjilat Jari.. Untuk yang ni aku berani kata Sehingga Menjilat Tangan.. Hahaha..










Apa pun, tahun ni genap sudah umur aku 36 tahun.. Wahhh!!! lagi 4 Tahun nak masuk 40 tahun. nampaknya aku kena berusaha lebih keras untuk mencapai apa yang masih aku belum capai.. 

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP