Makan :: IKEA

Friday 19 October 2012


Akhirnya.. aku dapat makan di IKEA. Setelah sekian lama aku mengidam untuk makan meat ball. Hehehe. Walaupun food court di IKEA pernah terpalit beberapa kali dengan berita yang kurang sedap kita dengar.. ianya masih menjadi pilihan orng ramai yang nak makan meat ball..

Kebetulan pada minggu lepas, aku ke IKEA untuk mencari idea bagi membuat ubahsuai rumah kami. Aku sampai dalam jam 1.00pm.. Perut pun sudah berbunyi2.. Aku bagitau wife aku yang kita akan try makan di IKEA. Suasana pada haritu memang crowded.. Tapi aku nekad nak try jugak.. Hehe..

Tu dia.. beratur panjang..

 Today Special Menu

 Soft drink & Fresh Coffee.. Free Topup

 Menu.. Kepak Ayam & Kid Meal..

Menu.. Meat Ball..

Selepas beratur lama.. ini pula pilihan aku..

 Meat Ball.. Yummy..

 Chicken Wing

 Spaghetti for Kids..

Chocolate Cake

Sampai jugak hajat aku untuk merasai makan di IKEA.. Kekenyangan.. Hehehe


0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP