Makan :: Restoran Seri Keningau

Sunday 14 October 2012


Restoran Seri Keningau terletak di Meru, Daerah Klang.. Sebenarnya aku dah lama nak makan kat restoran ni. Cuma selalunya mesti terlupa nak singgah semasa on the way balik ke rumah.. Tapi kali ni, wife aku siang2 dh ingatkan aku untuk singgah makan @ terjah makan restoran ni..

Selesai berbelanja di Giant Meru.. aku pun singgah ke Restoran Seri Keningau untuk merasai masakannya.. sebab kalau tengok dari luar.. Fuhh!!! kedai ni memang meletop.. Kebabo!!! Hehehe..


Ini la gambaran menu yang diberikan.. terdapat pelbagai makanan yang boleh dipesan.. samada masakan Thai ataupun Western.. Oleh itu kami pun order beberapa makanan.. antaranya.. Nasi Goreng Daging Black Pepper.. (panjang giler nama), Bihun Tomyam & Kuew Teow Cantonese Serta Sotong Goreng tepung..

Nasi Goreng Daging Black Pepper.. (Sedap)

Bihun Tomyam.. (Anak aku kata x berapa sedap.. hehehe)

Kuew Teow Cantonese (Yang ni pun kureng.. wife aku kata la..)

Sotong goreng tepung (rasa mcm guna tepung goreng pisang) Hehehe

Secara keseluruhan, Restoran Seri Keningau ni boleh la makan masakan dorg.. cuma kalau ada kedai yang lebih bagus, baik try kat kedai lain je.. Hehe. 



0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP