Makan :: Buffet Hotel Pyramid Tower

Friday 17 August 2012


Sabtu lepas, aku sekeluarga berkesempatan berbuka puasa di Hotel Pyramid Tower anjuran kawan aku. Sebenarnya dh lama aku tidak berbuka puasa di Hotel. Oleh kerana mendapat jemputan, maka aku sekeluarga bersetuju untuk berbuka puasa di hotel.

Harga yang ditawarkan untuk buffet ni adalah RM98.00++ untuk dewasa. Untuk kanak2 pula RM50.00++. Pilihan juadah pula.. terlalu banyak.. sehinggakan aku tidak berkesempatan untuk merasai semuanya.. Diantara juadahnya..









Gambar diatas tu hanya sebahagian sahaja.. Apapun, juadah yang dihidangkan memang sedap. Kalau ada sesiapa yang nak belanja lagi.. sure aku sekeluarga akan pergi lagi..


0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP