Makan :: Mee Bandung Parit Bulat, Muar

Friday 24 August 2012


Pada hari raya ke-3, aku sekeluarga telah merancang ke Muar untuk beraya dirumah sanak saudara. Bertolak jam 7.30 Pagi dari Kota Tinggi dan terus menuju ke Jalan Daud, Muar. Semuanya berjalan lancar. Alhamdulillah.. 

Setelah selesai beraya di Muar, aku meneruskan perjalanan ke Batu Pahat. Setibanya di Parit Bulat, kami berhenti makan di sebuah warung mee bandung. Mengikut cerita bapa aku, warung mee bandung ni telah wujud lama dan bapa aku adalah salah seorang pengunjung tetap warung ini.

Menu utama Warung Mee Bandung Parit Bulat adalah Mee Bandung & Satay... Taraaaa...

 Mee Bandung

Satay Ayam
terus terang aku kata, mee bandung yang ada kat warung ni memang sedap.. Lagi2 kalau makan bersama lada jeruk.. Perghhh!!! 


0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP