Kereta :: Proton Savvy Turbo

Wednesday 12 February 2014


Proton Savvy Turbo.. Dah lama aku tak mengemaskini blog aku. Al-maklum la agak sibuk dengan rutin seharian dan kerja yang tidak pernah putus2.. Gambar di atas menceritakan segalanya.. Yang Putih itu adalah Savvy Turbo aku..

Sehingga arini blog aku mengenai Savvy Turbo ini masih lagi dikunjungi oleh pengguna savvy atau peminat Savvy Turbo.. Dan aku juga masih mendapat rspon dan pertanyaan dari mereka yang ingin tahu mengenai Savvy Turbo.

Dukacita aku memaklumkan bahawa.. Savvy Turbo kesayangan aku telah pun selamat bertukar tangan dan mempunyai owner baru. Aku telah pun bersara dari dunia Savvy Turbo spenuhnya.. Terima kasih tak terhingga dari aku untuk penggemar savvy turbo..

Untuk info.. korang boleh refer pada post2 aku yang lepas berkenaan savvy turbo.. Permasalahan dan kebaikkan serta serba sedikit mengenai savvy turbo aku.. 

p/s: Savvy Turbo EP82 memang terbaek...!!!


1 comments:

Anonymous,  19 February 2014 at 10:38  

alahai...baru je arini gua trjumpa blog lu ni bro...dah jual dah ye savvy lu...
mmg banyak la ni bengkel yg berani buat convert enjin savvy ni, tapi nk kena cari yg betul2 mahir arrr sbb ruang enjin savvy ni sempit, huhuhuuu...

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP