Jom Ke Sarawak.. Part II

Thursday 17 May 2012

Sebagaimana yang aku bagitau dalam post sebelumnya.. Jom ke Sarawak Part II, aku akan postkan beberapa makanan yang aku try, test dan cuba semasa aku berada di Kuching.. Kebanyakkan makanan yang aku cuba, memang tidak terdapat di semenanjung.. Jom tengok..

Mee Kolok Pak Lah.. Memang famous di Kuching..

Mee Kolok Special.. Yummy!!!

Mee Kolok Crispy.. Ranggup giler... Hehehe. Sambal Kicap pun ada..

Rojak Kangkung Sotong.. Ada berani try??

Nasi Ayam Penyet Sarawak...

Sayur Apa yer.. Lupa plak nama dia.. Hahahah..

Yang ni.. rasanya semua tahu kan.. Memang banyak giler pilihan kek lapis..
Sampai kompius nak pilih.. Hahahah






1 comments:

Putry Amouy 14 March 2020 at 11:38  

JOIN NOW !!!
Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
BURUAN DAFTAR!
dewa-lotto.name
dewa-lotto.com

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP