Koleksi Perfume

Sunday 27 May 2012

Perfume atau Parfums??..Betul ke ejaan aku?? Kalau salah, sori yer.. Perfume apa yang menjadi pilihan korang?? Macam aku, mmg xde specific brand yang aku suka.. Kira aku ni x kisah sangat la pasal perfume. Asalkan bau dia sodap dan aku suka.. aku beli. Dalam koleksi perfume aku sekarang ni.. aku ada 5 jenis perfume.. Nak tau apa perfume yang aku ada?? Cuba lihat gambar bawah ni..

 Paco Rabbane; CK Free; 212 Sexy Man; Paul Smith Man 2 & CK in 2U

p/s: Itu la koleksi perfume aku.. korang macamana pulak??

1 comments:

Putry Amouy 14 March 2020 at 11:39  

JOIN NOW !!!
Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
BURUAN DAFTAR!
dewa-lotto.name
dewa-lotto.com

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP