Jom Ke Sarawak..

Tuesday 15 May 2012

Ini adalah first time aku menjejakkan kaki ke negeri sarawak.. Akhirnya.. Kini Pasti.. Hehehe. Aku datang ke kuching atas urusan kerja.. boleh dikatakan sambil kerja, sambil melancong.. Walaupun masa agak padat, tapi aku sempat la pergi ke tempat2 yang dikatakan famous di kuching ni.. memang menarik dan tertawan..

Kalau diberikan rezeki lebih, sure aku akan bawa famili aku untuk datang ke sarawak ni.. Harap2.. adalah BONUS.. Hahaha.. Meh la tgk gambar2 yang aku ambil semasa di Kuching..

Semasa di KLIA.. Pesawat 737-400

Pemandangan Dari Udara.. Indahnya!!

Hotel Grand Margaretha (Hotel yang aku stay.. Memang Terbaekkk!)

Ini la executive room.. Cantik x??

Mercu Tanda Bandaraya Kuching.. (Betul2 depan Hotel Grand Margaretha)

Kuching Waterfront.. Ada banyak gerai makan kat sini.. 

Ini la dia.. Gunung Santubong...

Ini adalah sebahagian dari gambar2 yang aku sempat ambil semasa di Kuching.. nantikan Jom Ke Sarawak Part II.. Aku akan post mengenai makanan yang aku cuba di Kuching... Tunggu..






1 comments:

Putry Amouy 14 March 2020 at 11:38  

JOIN NOW !!!
Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
BURUAN DAFTAR!
dewa-lotto.name
dewa-lotto.com

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP