Red Velvet Cake

Wednesday 30 May 2012

Red Velvet Cake.. Sudah pasti ramai yang tau tentang cake ini. Sebut je nama Red Velvet Cake, pasti ramai yang sudah membayangkan ksedapan cake ini. Begitu juga dengan aku.. Hehehe. Walaupun pada mulanya aku mmg memandang serong terhadap cake ini.. sehingga la peristiwa di mana aku & family lunch kat Strawberry Field Restaurant di PJ.. Aku tergerak hati untuk oder Red Velvet Cake ni.. Last2.. Aku mmg akui cake ini mempunyai rasa yang unik dan sedap.. membuatkan aku jatuh cinta dengan nama Red Velvet.. Hehehe.

Aku dah rasa Red Velvet Cake ni di beberapa tempat.. antaranya Starbuck Cafe, Strawberry Field & Coffee Cafe di Setia Mall..

Strawberry Field Restaurant

Coffee Cafe at Setia City Mall

Starbuck Cafe at One Utama

Rasanya banyak lagi tempat2 yang ada Red Velvet Cake ni.. Cuma belum xplore sepenuhnya.. Kalau ada masa, sure aku akan menerjah ke restaurant / cafe yang menghidangkan Red Velvet Cake ini.. Peace!!

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP