My Peberet Kek

Friday 25 May 2012

Actually, aku saje  nak bagitau kat korang tentang My Peberet Kek.. Rasanya kalau tengok gambar kek ni, pasti korang tau kek ape.. Aku memang suka sangat kek ni. kalay aku gi kedai kek ni, sure aku akan cari kek peberet aku.. nak tau kek apa?? jawapannya adalah Hazelnut Cheese Cake dari Secret Recepi..


Apa?? korang tak pernah try test? rugi betul la.. Apa kata, lepas ni korang gi test.. sure korang akan terpaut dan falling love dengan kek ni.. betul!!! aku tak tipu.. Hehehe... 

Amacam?? Belum makan dah tau sedap.. 

Citarasa sebenar... Hehe. Try test la...

kalau korang nak gi secret recepi, ajak la aku... Hehe..

1 comments:

Putry Amouy 14 March 2020 at 11:38  

JOIN NOW !!!
Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
BURUAN DAFTAR!
dewa-lotto.name
dewa-lotto.com

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP