Aksesori :: Jam Tangan Guess

Tuesday 26 June 2012


Guess?? Apa dia?? Mesti korang tertanya2.. Apahal pulak mamat ni letak gambar ni..? Hehe. Camni ceritanya.. Pada tahun 2001, aku ada membeli sebuah jam tangan jenama Seiko.. Yang mana, aku gunakan sehingga arini.. Aku hanya ada sebuah jam tangan.. Oleh yang demikian, aku decide untuk mencari jam tangan yang baru setelah hampir 10 tahun menggunakan jam tangan ni..

Semasa window shopping di One Utama dengan famili.. aku singgah di satu Kiosk yang hanya menjual jam tangan jenama Guess.. Pada mulanya tiada niat nak membeli cuma melihat2 kot2 ada yang berkenan di hati.. Tup.. tup.. terpandang la satu jam ni...




Ini jam sudah membuat hati berkenan.. Dalam hati sudah dap dip dup.. Hehe. Aku terus bertanya dengan sales gurl kat situ.. Dia pun memberitahu tentang harga dan kalau guna Maybank Kad dapat lagi diskaun.. Then, tanya lak pada wife samada sesuai atau tak.. Yang ni penting.. kena tanya pendapat dlu.. Hehe. Wife pun kata ok.. Apa lagi.. aku terus on membeli jam ni..



Akhirnya.. aku membeli satu lagi jam tangan untuk kegunaan harian. Walaupun niat dihati hendak membeli jam tangan Seiko.. Tapi ini hati sudah terpaut pandang pertama pada ini jam.. Adakah kemungkinan aku akan membeli jam lagi?? Jeng.. Jeng.. Jeng.. Masa yang akan menentukan.. Hehe..

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP