Gadget :: Samsung Galaxy S3

Saturday 23 June 2012

Kredit to Google Image

Aku merupakan pengguna Maxis sejak sekian lama. Oleh sebab itu, aku dapat mesej dari Maxis mengenai tawaran Samsung Galaxy S3 bagi pengguna setia Maxis (Maxis One Club). Pada mulanya, aku tidak buat tak tau je tentang tawaran Maxis tu. 

Ketika our famili membeli barang keperluan dapur di Tesco Kuala Selangor, aku singgah di Kiosk Maxis. Bukan niat nak membeli tapi saje masuk untuk tengok2 je. Ketika melihat2 produk Maxis, aku terpandang tawaran ini.. Jeng.. Jeng.. Jeng....

Tawaran Exclusive

Apabila terpanjang aje tawaran ni, tetiba aku rasa excited nak beli Samsung pakej ni. Apa lagi.. aku pun bertanya dengan sales advisor Maxis tentang promotion ni.. Diaorg pun menerangkan sejelas2nya mengenai pakej ini.. Macam dirasuk hantu Samsung Galaxy S3, aku dengan segeranya setuju untuk ambil pakej yang ditawarkan.. Wife aku pun macam x percaya apa yang sedang berlaku.. Hehe.

Sememang aku ada niat untuk belikan my wife gadget baru.. sebab gadget yang wife digunakan sekarang ni sudah agak lama dan outdated.. Cuma takde la rasa secepat ni aku belikan.. Tapi apapun aku rasa pakej yang ditawarkan berbaloi-baloi.. Hehe.. 

Setelah membuat bayaran dan menanti sales advisor menyiapkan kontrak Maxis. Akhirnya.. Samsung Galaxy S3 menjadi milik kami. Dan secara rasminya, aku menyerahkan Samsung Galaxy S3 kepada wife aku. Wife aku pulak, senyum memanjang sepanjang perjalanan balik sebab dapat Samsung Galaxy S3..

Kotak Samsung Galaxy S3

Pandangan Depan & Belakang Samsung Galaxy S3

Sebenarnya aku masih belum sempat nak melihat ciri2 yang terdapat pasa Samsung Galaxy S3. Oleh itu, aku tak boleh nak komen pape atau membuat perbandingan dengan gadget aku iaitu HTC One X. kalau ada kesempatan, pasti aku membuat perbandingan antara kedua2 gadget ini. Ini antara spesifikasi yang terdapat pada Samsung Galaxy S3..

Kredit to Google Image

Apa pulak pandangan korang berkenaan Samsung Galaxy S3?? Mari kita kongsikan bersama-sama..


0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP