Movie Minggu Ini :: After Earth

Tuesday 4 June 2013


After Earth.. Danger Is Real, Fear Is A Choice.. Filem ini dibintangi oleh Will Smith dan Jaden Smith (anak kepada Will Smith). Sememangnya filem ini ditunggu2 oleh peminat filem. Telah mula diperkatakan pada awl April 2013..

Sinopsis filem ini.. Ianya mengisahkan tentang keadaan bumi 1000 tahun selepas berlakunya bencana dahsyat yang mengorbankan hampir seluruh penghuni dunia. Penghuni yang selamat ditempatkan di sebuah tempat yang dikenali sebagai Nova Prime.

Ketika Cypher Raige dan Kitai Raige sedang melakukan pernerbangan, pesawat yang dinaiki mereka berhadapan ribut dan akhirnya mereka terhempas di satu tempat yang dinamakan Earth. Keadaan Earth pada masa itu berlainan sekali ketika mereka meninggalkannya dahulu.

Cypher Kaige telah mengalami kecederaan dan mampukan anaknya Kitai Raige untuk mengharungi hidup di bumi dan menyelamatkan bapanya... Itu serba sedikit mengenai After Earth..




Komen :-
Terus terang aku katakan.. filem ni memang sesuai ditonton oleh sesiapa saje. sebab banyak pengajaran yang kita boleh dapat dari filem ini. Jalan ceritanya pula.. amat menarik sebab penuh dengan debaran dan suspen. Memang best!!

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP