Samsung Galaxy S4 :: Zamri Punya

Friday 14 June 2013


Samsung Galaxy S4.. Akhirnya aku berjaya memiliki Samsung Galaxy S4.. Walaupun sebelum ini aku pernah mempunyai pengalaman pahit ketika bersama Samsung Galaxy S3. Tarikan yang terlalu kuat diberikan oleh Samsung Galaxy S4, membuatkan aku membeli handphone ini.. 

Untuk pengetahuan korang, aku merupakan pengguna iPhone 5 dan memang tidak dinafikan iPhone 5 mempunyai kekuatan tersendiri. Begitu juga dengan Samsung Galaxy S4. Cuma yang membuatkan aku membeli adalah teknology yang ditwarkan oleh Samsung. Erti kata lain, Samsung lebih advance dari Apple.. Tapi perlu diingat bahawa Apple merancang untuk mengeluarkan model terbaharu iPhone pada tahun ini. Sama2 kita nantikan..

Berikut adalah gambar Samsung Galaxy S4 di dalam tangan aku..





DIharapkan Samsung Galaxy S4 dapat memberikan kepuasan maksima kepada aku.. Harga yang ditawarkan pada aku adalah RM2199 termasuk dengan Handphone Cover dan Memory Card 16GB. Memang puas hati.. Sangat2.. Hehe. Ini pula contoh gambar yang diambil menggunakan Samsung Galaxy S4






0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP