Samsung Galaxy S4 :: Introduction

Wednesday 5 June 2013


Agak lambat bagi aku untuk buat posting berkenaan Samsung Galaxy S4. Ramai diluar sana yang dah mengetahui berkenaan Samsung Galaxy S4. Aku sempat pergi ke kedai Samsung bagi merasai sendiri Samsung Galaxy S4. Rasanya banyak kali jugak aku menerjah kedai2 Samsung ni.. Hehe. 

Bagi pengguna tegar produk apple seperti aku.. Aku melihat teknology yang diperkenalkan oleh sambung begitu advance berbanding iPhone 5 yang aku guna sekarang ni.. Aku sendiri merasakan kehebatan Samsung Galaxy S4 ini.. Terus terang aku katakan.. aku memang berniat untuk upgrade ke Samsung Galaxy S4. Oleh itu aku membuat sedikit kajian terperinci berkenaan Samsung Galaxy S4.

Berikut beberapa perbandingan yang aku dapat daripada website ibtimes.com.


Menarik bukan.. Nampaknya Samsung Galaxy S4 lebih advance berbanding HTC One dan Apple iPhone 5.. Apa komen korang...?? Ada banyak lagi kelebihan Samsung Galaxy S4 ini.. Nantikan kupasan selanjutnya..








0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP